Bu işi M (mode)
ve S (set) tuşları ile yapıyoruz.
Öncelikle kontağı açıyoruz ama motosikleti çalıştırmıyoruz.
Mode tuşu ile TRIP2’ye geliyoruz. İşlemi TRIP2’de iken yapıyoruz.
Ancak burada önemli bir püf noktası var, o da şu:
Motorun kontak anahtarını çevirdiğiniz anda
TRIP2 tuşuna basılı tutmaya başlayacaksınız, bunun için de motosikleti
önceden açıp TRIP2’ye alın ve kontağı kapatıp tekrar açarken hemen daha o devir sayacı yükselirken M
tuşuna basılı tutmaya başlayın ve 10 ila 15 sn kadar bekleyin. Ekrandaki
servis anahtarının yanıp söndüğünü görünce elinizi M’den çekip bu kez S
tuşuna basılı tutmaya başlayın, yine bir 10 – 15 sn. sonra anahtar silinecek ve
ekranda bir sonraki bakım km’si görünecek.
İşlem tamamdır, motoru çalıştırıp
gidebilirsiniz ya da kapatıp eve dönün J
Bu arada ben bunu niye mi anlattım?
Bugün işe gelirken motosikletimin göstergesinde servis anahtarı belirdi, oysa henüz 8450 km'de idi, yani periyodik bakıma 1000 km daha vardı. Yağı suyu kontrol ettim hepsi yerinde, ikaz ışıkları da yanmıyor, muhtemelen yazılımsal bir durum bilemiyorum. İnternette biraz araştırınca aynı km'lerde başka Dominarlarda da anahtarın belirdiğini yazanlar olduğunu gördüm. Bu sebeple henüz motosikletini yeni alanların başına gelirse ve o anahtarı benim gibi kitapçığı okuduğunda kaldırmayı beceremezlerse diye yazayım istedim. Zira ben birden fazla kez kitapçıkta tarif edilen şeyleri yapsam da anahtarı kaldıramadım, meğerse yukarıda anlattığımı yapmam gerekiyormuş, onu da yotube'de Hint kardeşlerimizin paylaşımları sayesinde öğrenmiş oldum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
İlginize teşekkürler!