Bu blog benim kişisel motosiklet hikayemi, motosikletle ilgili deneyim ve düşüncelerimi anlatmaktadır.
Profesyonel bir motosiklet sürücüsü değilim, amatörce, kendi bilgim dahilinde kendime bir kişisel motosiklet arşivi hazırlamak amacıyla yola çıktım, sonrasında iş biraz dallanıp budaklandı. Ben deneyim kazandıkça blogda paylaşım ve yazılar çoğaldı.
Motosiklet insana büyük zevk veren bir taşıt, üstelik büyük şehirlerin trafik kaosuna da bireysel anlamda harika bir çözüm sunuyor. Ama aynı zamanda oldukça riskli de bir taşıt. Motosiklete her sürücü kendi kişisel risklerini ve sorumluluklarını alarak binmek durumunda. Bu sebeple benim burada anlattıklarım tamamen benim kişisel deneyimlerim olup tavsiye ve teşvik niteliği taşımamaktadır. Okurlarının bloğu bu bilinçle okuduğu ön kabulüyle yazıp çiziyorum ve sizin motosikletle yapacaklarınız sizi bağlıyor, tıpkı benimkilerin de beni bağladığı gibi. Blog sizin yapacaklarınızla ilgili sorumluluk kabul etmez, zira burası bir motosiklete başlangıç ya da eğitim mecrası değildir.
Motosiklete başlamak isteyenler için sanılandan çok eğitim merkezi var memlekette, eğitimsiz sürmeyin derim. Çok şey fark ediyor çünkü.
Klasik Kaza Sebepleri. Uğur Ertekin Hoca'dan açıklamalı. (video)
Aslında bu videoyu daha önce motosiklet eğitim videolarında paylaşmıştım, ama önemine binaen tek olarak da paylaşmak istedim. Tekrar izlediğimde hemen hepsinde motosiklet sürücülerinin bu kazaları defansif sürüş, doğru hız, doğru konumlanma, tara, tanımla, öngör yöntemleriyle önleyebileceğini düşünmeden edemiyor insan. Zaten Uğur Hoca'da altyazılarla çok güzel değinmiş bunlara. Ben durdura durdura izledim bir kez daha. Ara sıra hepimizin izlemesi gerektiğini düşündüğüm eğitici bir video aslında.
Buyrun:
(Bu arada ART Motoakademi kurucusu Uğur Ertekin'in youtube kanalını da tavsiye ederim, çok sıklıkla olmasa da epeyce işe yarayacak eğitim videoları paylaşıyor kendisi.)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
İlginize teşekkürler!