Merhaba.
Bu blog benim kişisel motosiklet hikayemi, motosikletle ilgili deneyim ve düşüncelerimi anlatmaktadır.
Profesyonel bir motosiklet sürücüsü değilim, amatörce, kendi bilgim dahilinde kendime bir kişisel motosiklet arşivi hazırlamak amacıyla yola çıktım, sonrasında iş biraz dallanıp budaklandı. Ben deneyim kazandıkça blogda paylaşım ve yazılar çoğaldı.
Motosiklet insana büyük zevk veren bir taşıt, üstelik büyük şehirlerin trafik kaosuna da bireysel anlamda harika bir çözüm sunuyor. Ama aynı zamanda oldukça riskli de bir taşıt. Motosiklete her sürücü kendi kişisel risklerini ve sorumluluklarını alarak binmek durumunda. Bu sebeple benim burada anlattıklarım tamamen benim kişisel deneyimlerim olup tavsiye ve teşvik niteliği taşımamaktadır. Okurlarının bloğu bu bilinçle okuduğu ön kabulüyle yazıp çiziyorum ve sizin motosikletle yapacaklarınız sizi bağlıyor, tıpkı benimkilerin de beni bağladığı gibi. Blog sizin yapacaklarınızla ilgili sorumluluk kabul etmez, zira burası bir motosiklete başlangıç ya da eğitim mecrası değildir.
Motosiklete başlamak isteyenler için sanılandan çok eğitim merkezi var memlekette, eğitimsiz sürmeyin derim. Çok şey fark ediyor çünkü.

Yolunuz hep açık olsun.
Nice yollara.

Ç.Ö.


29 Haziran 2017 Perşembe

250 cc'ler aşkına 1: xmax'ı kısacık denedim


   Skutır skutır dedim durdum, galiba bir sonraki motorumu ciddi ciddi 250cc bir maxi skutır yapacağım. Bugün Yamaha'nın Autodrom'daki pistinde 5 - 6 tur da olsa Xmax 250'yi sürme şansım oldu. Bu kısa zaman diliminde ben Xmax'ı beğendim doğrusu. Sürüşü, hakimiyeti ve aletin gidişi gayet iyi geldi bana. Üstelik benim Pulsar'dan sonra selesi ve amortisörü de gayet hoşuma gitti. Şüphesiz bu kadar kısa bir sürüşle devasa değerlendirmeler yapamam, ama ilk izlenimim çok olumlu oldu açıkçası. Bu alet alınır, hele hele benim gibi son dönemde motoru sadece işe gidip gelmek ve iş dışında da küçük tefek işleri halletmek için kullanan biri için biçilmiş kaftan gibi. Bagaj lebiderya, sele geniş ve çok yumuşak, ayakları koltukta oturur gibi koymak keyifli, çok kısa mesafede bile hızlanma, çok yavaş sürüşte denge de iyi.Eh daha ne olsun,
Benim zaten aklımdaydı, şimdi gönlüme de iyiden iyiye düştü, tek kaygım, orada görevli arkadaşa da söyledim, euro 4 mevzusundan Xmax 300'ün getirilmiş olması ve bir daha 250'nin gelip gelmeyeceğinin net olmaması. Keşke imkanım olsaydı da abs'lisinden bir 250 xmax'ı şimdi alabilseydim ama maddi olarak şu an buna hazır değilim, gelecek yaz bile şüpheli, eğer xmax 250 artık gelmezse gerçekten yazık olur. Çünkü vergi dilimi avantajı 300 cc ile azalacak, ki fiyat da artacak, Bekleyip görmek kalıyor ben gibilere. Xmax250'si olup binenlere ise keyifli sürüşler, değerini bilin o aletin derim.

Nice Yollara!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlginize teşekkürler!

NEDEN SÜRÜŞ EĞİTİMİ ALMALIYIZ ?!

NEDEN SÜRÜŞ EĞİTİMİ ALMALIYIZ ?!
Fotoya tıkla yazıyı oku!

125cc ile Dünya Turu (Around the world by 125cc)

125cc ile Dünya Turu (Around the world by 125cc)
Fotoya tıkla yazıyı oku!

Kaza Şiiri... :)

Kaza Şiiri... :)
Fotoya tıkla yazıyı oku!